ΧΡΗΣΤΗΣ

Εγγραφή πελάτη Υπενθύμιση κωδικού
ΓΛΩΣΣΑ:
ΧΩΡΑ:

Επιστροφές προϊόντων

Επιστροφή λανθασμένου προϊόντος

Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβετε δεν είναι το προϊόν που παραγγείλατε, μπορείτε να μας το επιστρέψετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, στη διεύθυνση της έδρας μας έπειτα από επικοινωνία μαζί μας. Θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικά ή μέσω e-mail εάν μπορείτε ή όχι να επιστρέψετε το προϊόν ή αν έχει λήξει η χρονική περίοδος κατά την οποία μπορεί να γίνει αυτό. Σε περίπτωση αποδοχής επιστροφής του λανθασμένου προϊόντος, θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικά ή μέσω e-mail για τη διαδικασία επιστροφής του προϊόντος.

Η επιστροφή λανθασμένου προϊόντος γίνεται δεκτή μόνο και εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, η συσκευασία του προϊόντος δεν έχει ανοιχτεί ή αποσφραγισθεί, δεν είναι λερωμένη ή αλλοιωμένη και δεν βρίσκεται σε οποιαδήποτε άλλη κατάσταση πέραν της αρχικής του.

Αφού παραλάβουμε το λανθασμένο προϊόν και πιστοποιήσουμε ότι πληροί τις προϋποθέσεις καλής κατάστασης, θα προχωρήσουμε άμεσα στην αντικατάσταση και αποστολή του σωστού προϊόντος της παραγγελίας σας. Σε αυτή την περίπτωση τα έξοδα επιστροφής του λανθασμένου προϊόντος και αποστολής του σωστού επιβαρύνουν την εταιρία μας.

Δικαίωμα υπαναχώρησης

Σύμφωνα με το νόμο περί προστασίας καταναλωτή (Ν. 2251/1994) έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του. Η επιστροφή προϊόντος γίνεται δεκτή μόνο και εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, η συσκευασία του προϊόντος δεν έχει ανοιχτεί ή αποσφραγισθεί, δεν είναι λερωμένη ή αλλοιωμένη και δεν βρίσκεται σε οποιαδήποτε άλλη κατάσταση πέραν της αρχικής του.

Σε κάθε περίπτωση, τα έξοδα αποστολής και επιστροφής βαρύνουν τον πελάτη. Εάν η αποστολή έγινε με δωρεάν μεταφορικά, θα χρεωθούν και αυτά μαζί με τα έξοδα επιστροφής.

Η διαδικασία επιστροφής σε αυτή την περίπτωση είναι η εξής:

  1. Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
  2. Συμπληρώνετε το Έντυπο Υπαναχώρησης και αφού το υπογράψετε το τοποθετείτε μέσα στο δέμα.
  3. Αποστέλλετε το δέμα, μέσω της εταιρίας ταχυμεταφορών με την οποία παραλάβατε την παραγγελία.

Αφού παραλάβουμε το δέμα σας και πιστοποιήσουμε ότι πληροί όλες τις παραπάνω προϋποθέσεις, θα προχωρήσουμε στην επιστροφή του αντιτίμου, με βάση τον τρόπο πληρωμής που έχετε επιλέξει κατά την αγορά σας εφόσον είναι δυνατό, ή με άλλο τρόπο κατόπιν συνεννόησης μαζί σας.

Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση που το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με δική του χρέωση.